Friday, March 1, 2013

MIZZ BEAUTY PRODUCT

Assalamualaikum.&. selamat malam.

Memandangkan malam ni aku quite free, so aku nak share sket pasal dis product. Produk ni terdiri daripada 100 % bahan organik yang boleh memberi kesan pencerahan untuk kulit muke. Even produk ni masih lagi bru dlm pasaran, tapi so far feedback dr pengguna sgtlah positive. Sbb tu aku quite confident to recommend dis product untuk semua. Aku dah order untuk penngunaan sendiri dan tak lama lagi aku sendiri  akan kluar kan my own testimoni . So, bg sesiapa yang ingin mencube boleh je direct contact aku k(0137196327). Actually, product ni multifunction, sape2 yg mempunyai masalah parut jerawat ,jerawat, kulit kusam n tone x sekata btter try dis product . Macam aku kurg mslh jerawat tp aku ad open pore n kulit kusam disebabkan aku buat kerja lapangan selama 60 hari untuk final year project. so, mmg kritikal burn skrg, n in progress untuk secure blik. InsyaAllah, aku akan sentiasa update pasal perkembangan produk ni dr semasa ke semasa. InsyaAllah. Semalam aku ad chat dgn kakak aku, saje2 sembang pasal kulit muke, then die ckp kat aku , dekat dunia ni xde pon org hodoh melainkan org malas. haha. so, aku pk blik smlm, btul jgk. coz, kalow kulit mke elok automatik nmpk die berseri2 . pkai serabai pon nmpk lawa..,tp ble kusam, nk bergaya pun xde mood n kalow mekap nmpk lg comot muke . So, wait till i'll post perkembangan mggunakan dis product.. Ni testimoni yang dah berjaya dgn mggunakan produk ni. ALHAMDULILLAH.



Haaa, ni la product nye. Highly recommended!



No comments:

Post a Comment