Saturday, February 23, 2013

KECEWA

salam..
memandangkan  ni dah pukul 2.26am, so entry ni berbentuk sedih sket la. lagipon, bukan selalu nak  sedih2 kat blog ni. ni pon sbb aku xthu nk lpas rasa kat sape dah. sory blog. kadang2 hidup ni xseindah yang kita bayangkan tp xsepahit yang kita sangkakan. namun, pergolakan dalam kehidupan itu adalah satu ujian. Aku ttap bersyukur. Even kadang2 aku rasa tewas, tp sering kali aku mampu melawan perasaan tu. macam mana dengan skarg? huhuh. aku sendiri pun keliru. serius keliru. mgkin ini melibatkan kehidupan aku sendiri . Skrg aku memang serius dlm hubgan sbb umur aku dah mencecah 22 tahun. aku x maen2 lagi. tp berbaloi kah kalow hanya sebelah pihak? aku sendiri tidak pasti. namun, aku masih berserah. biar masa yang menentukan segalanya. mgkin ape yang telah di takdirkan, adalah yang terbaik dariNya. yang penting aku redha. sbb aku yakin sesuatu hubungan yg kuat adlh disebabkan, kepercayaan, kesetian dan kejujuran yang utuh dari dua2 belah pihak. biar lah orang nak cakap itu sesuatu yang kolot, tp aku tetap pegang pada prinsip tu. mgkin ade sesetengah yang open minded and xkisah benda2 macam tu, tp bukan aku. ape pon yang bakal aku hadapi aku hanya berserah. Hanya kekuatan yang aku pinta dari Nya. Salam. 



4 comments:

  1. agree with u . kesetiaan, kepercayaan dlm hubungan tu sgt penting . be strong dear ;')

    ReplyDelete
  2. Satu lgy syg,, keinginan untuk bersama jugk salah stu ciri2x untuk hubungan yg kekal :) insyaAllah,, segala nya ad hikmah :) be strong asma :D

    ReplyDelete
  3. tq =) inshaa ALLAH everything is going well soon..

    ReplyDelete