Monday, March 4, 2013

collagen yang paling awesome!

salam..
ok, entry kali ni aku nk bercerita mengenai kolagen yang terhangat di pasaran skrg..mesti ramai yg dah pernah dgr/ pernah guna punye. ari tu aku kuar g kuching niat untuk menghabiskan baucher yang kerajaan telah peruntukkan untuk kami, tapi sebelum sampai ke destinasi, aku singgah la kt kdai kek lapis dulu dgn niat nak grab collagen ni, sbb kat situ ade jual benda alah ni. lgpon kteorg pernah survey dah b4 ni, sbb tu sng je tuju ke tmpt ni..jimat masa. sampai je aku terus grab 2, tp member aku punye borong lg superb..sblm kteorg beli, kteorg dah survey internet dulu. so, mcm byk kelebihan je, sbb tu rakus pegi beli. tak menyempat. haha. then, balik tu terus rendam coz penyediaan collagen ni renyah siket sbb kne rebus bagai. tp name pon pompuan, "rebus je punn" kann.kann. dgn smgt waja, kmi pon cube la.. memg berbaloi-baloiiii !! seriously aku ckp kesan die serta merta untuk masker.. trbaekk la.. bg yg belumm cube tp pernah jumpe better korg grab je, n cube sendiri..bru korg dapat imagine pe yg aku mksudkan ni.haha.. haa, ni lahhh collagen nyeee.......      

                                                   v
                                                   v
                                                   v
                                                   v
pure marine collagen. satu plastik tahan dalam 5 minggu penggunaan..guna sket jee..tp dont skip untuk better  result!
ok, jangan gelak,. ni percubaan pertama.tp gagal. air terlampau sikit..

tarangggg! dah jd ok.ni dalam bentuk masker.blh pakai ble2 masa as long as korang ade waktu free..jgn pkai time keje plak..better time nk tdo atau tgahari..slps subuh pon bguss! sejuk sgt..then lps pkai mke nmpk cerahh n teganng gle! bestt woooo.
ni rupa time tepek masker collagen . gigih aku pkai tudung nak snap pic msuk blog punya pasal. *perempuan sangat*
ok, ni plak dalam bentuk minuman. bleh bawak pegi kelas/kerja sbgai minuman harian..xnk rase twr tambah la sunquick sket..bru sdapp.. kalow x, aku pun xdpt telan..haha
after pkai masker aku taruk menda ni! lg best. in term of refine pore n kck kan prut2 bkas jeje. yg ni pon bestt. beli kt guardian jep. sng cr.beli yg size kecik in term of JIMAT plak. student life. less is better.haha! dann hasil nye
v
v
v
v
v

ok. done! bleh pegi kelas.
dannn boleh berlagak bace paper dlam kelas! lecturer pon jd lembot hati *mentang-mentang duk seat blkg* haha. bye. sehingga berjumpa lagi. lots of love. muah.selamat mencuba ye~

2 comments:

  1. y xcrop muka tulang gemop berlekatkan daging tuhh....punya seksa tengok muka hakuuu

    ReplyDelete
  2. hahahaha..ok jep i tengok..u kann dah putih..lps ni proses slim kan mke plakk..

    ReplyDelete