Friday, March 15, 2013

routine sbagai seorang mahasiswi

salam..

memandangkan aku dh tdo lpas mgrib td, so scara automatic aku akan berjaga di mlm hari.bleh la hbskan mse dgn buat entry bru..kan2..huh..aku xthu la mcm mne aku nk mghadapi sem ni, coz jadual terlampauuu pack. kdg2 terasa mau abaikan je smuenye, tp aku still ade tggungjwb yg blum sttle lg. so, nk xnk aku kene lalui jgk.. tp aku sgt syukur sbb aku msih ad kwn2 yg sering menceriakan hari2 aku kt u ni. kalow xde dorg msti hdup aku xde kngn indh kn.. sbb dorg la aku smgt nk join mne2 aktiviti.. even final year project kne buat scre individu pon, tp rse mcm buat scre groupg jep.. alhamdulillah..tp saat yg aku pling tggu ade lah pd hjg mguu! sbb ble mlm sabtu aku dpt tdow lps solat mgrb.. n bgun ske2 ati..if hari bse jgn hrp la..mesti sampai bilik b4 mgrib mlm plak kne buat discussion.huhu. sbb tiap2 mggu ade report n presentation. mahu nye x sewel aku. skrg dah start kene buat OT time hjg mggu dkt lab sampai mlm. so, mknenye cuti aku pon akn melayang terbg . huhuhu. bru ku thu mcm ni rasanya. apepon aku harap evrythg will be sttle down for dis sem . Insha ALLAH. do pray for us.. friends : thank you for everything..! i love u gurlsss ketat-ketat...muahhx..
                  lab. discussion . presentation. always together . 
bile habes kelas harus la singgah kt pavi untuk sejuk kan hati yg lara stlh sehari suntuk d kuliah. ais kacang rm2.5 menjadi pilihan hati.
shared partner yang miss kelass sama2 n selalu dtg lmbt. haha. pastu gode2 g jumpe lec untuk mintk maaf. hahaha. 

dialah roomate. dialah housemate . dialah coursemate. dialah practicalmate. smuematelah since second year. 6 sem still stick together ..
apepon yang telah aku lalui n bakal di tempuhi , semoga ianya adalah yang terbaek buat ku. thank you. do pray for us . love all of u~ they really make my day ! 
bye.. sehingga bertemu lg d entry strusye. ooh lupe, td celebrate birhtday party. thank you my deariee. will be update soon (kalow rajin lahhh) xoxo~

No comments:

Post a Comment