Saturday, March 9, 2013

SYUKUR

salammm..

Alhamdulillah..sekarang masalah kulit aku yang burn sudah pun dapat diatasi. aku syukur sgt coz kulit aku b4 ni mmg kusam gle . huhuhu.. sampaikan nk pegi jalan2 pon xde mood .huhu , memang sesetengah org xksah n xamik  peduli pun pasal kulit, mmg la, sbb dorg confident. tp aku mcm xconfident sket, mesti nk tarukk bedakk tebal2 sbb nk ttp pori.. huhu. plastik sgt* Standard la kan, bkn smue org dicipta untuk nampak natural beauty. mule-mule mse membe aku suggestkn product ni, aku quite confius, coz ni produk bru. so, aku risau la tkut produk ni xberkesan. Tp aku niat nk cube,. so aku pun beli laa.. lpas 2 mggu dgn penggunaan yg teratur aku dah mle nmpak kesn positif, malah lebih baik..alhamdulillah.. tp xde la mcm baby trus,kulit makin cerah n parut jeje pon beransur hilang.. then, aku pon terbuka hati n brani untuk jual produk ni sbb aku sendiri dah cube.. bg aku xrugi pon share benda2 baik ni kan.. juz sharingg.. cube la, insyaAllah serasi dengan kulit.. lgpon umur makin  meningkat, so mmg kulit tgh mle berlakunya proses - proses yg tdk dikehendaki kan. so, melabur sket untuk diri sendiri demi kepuasan diri sendiri memang berbaloi..so, selamat mencube ! meh aku tunjuk kulit dulu n skrg..

haa, ni lah mke dulu.. even dah pakai bedakk pon still nmpk kusamm. haishhh.bibir pon jd gelapphuhu.. *penat je lilit2 tdung perasan lawa.. tp makin worst ade laa, adoyaii

so, sekarang jimat mase sbb xyah mekap dah.. then skrg aku mmg xde bedak dahh. alhamdulillahh.. no more miyami*



SElaMAT MENCUBE!


5 comments:

  1. post la my face yg dah cun jugak hehehehe

    ReplyDelete
  2. ok.. bolehh jaa.. yg pkai tdungg hijauu p kuar ari tuu..

    ReplyDelete
  3. bertambah comel la kakak ciby sorang ni ;)

    ReplyDelete
  4. ciby :ciby pon bleh pakai . heheh..
    cik zek : a'ahh ,rumpai laut tu minum dgn buat masker dear.. tp asma pkai produk mizz beauty n supplement vit c jugak..

    ReplyDelete