Sunday, February 20, 2011

ujian demi ujian.

assalamualaikum semua..


mggu ni fikiranku sgt terganggu.bersebab.tp aku mnusia biasa yg hnye mampu berserah dan redha dgn ketentuan-Nya.mgkin ade hkmah dseblik ape yg brlaku.aku harap sgt mende ni akn berakhir dan kembli pulih.Ya Allah,Kau berikan lah aku kekuatan untuk mnerme ujian drMu ya Allah,sesungguhnya aku adalh hambe yg dpilih olehMu untuk menerime cbrn ini,aku terime qada' dan qadar Mu dgn seikhlas hati.aku yakin everythg happen 4 a reasn.mgkin btol ckp kwn aku.kt dunia ni xde mnsie yg dpt lari dr kesilapan.Ya Allah,kurniakan lah aku kesbrn dn Engkau kukuhkan keimanan ku.Kau peliharalah kami dgn sifat2 mahmudah ya Allah.jauhkanlah kmi dri syaitan durjana dan kelalaian duniawi smata2.aku pasrah nmun aku bersykur Ya Allah kerna aku msih dberi keizinan untuk merintih dn mrngingati-Mu.Engkau berikanlah dia kekuatan smgt untuk mnerima dugaan drMu ya Allah..sesungguhnya Engkau Maha mengetahui dgn ape yg brlaku.

                     
                               

No comments:

Post a Comment