Monday, February 14, 2011

bila exam menjelma.

assalamualaikum semua... =))
adoi,ckp je psl exm mesti mengeluh.bkn pe smue org mngalami situasi yg sme.ha msing2 kalot ,al mklum la stdy last minute.hmm,dh la syllabus entah pape,nk xnk pkse je  dr bg phm.seng cte.ari ni dah la dgn econ sjuk nk mati,terketar2 aku jwb exam.btol ke x aku hantam saja la.tp yg aku sykur, ade jgk la  soalan tuto msuk exam.ni kes nk mnyelamatkn student la ni.hah.pape pun tengss prof.mmg luv u abes r!pg td mmg aku xboleh tdow n haram untuk aku tdow coz pg2 bute kne tggu bas.bapak awal .kul 7pg wo.kalow tdow jwb nye haram gejadah la aku nk bgun nye.mmg sah2 xpegi exm.so langkah mudah xyah tdow trus .pasni sesi menqadha' tdow la jwb nye.mmg aku rse stu u ni dah sunyi pon.standard la kn,duk u bkn ade koje pon.rutin harian mkn, tdow, g klas then stdy.tu jela u hari2 kejew dak2 u ni.bg yg aktif tu ok la.mcm aku ni hampeh xreti pape.kdg2 mcm nk try gak msuk sukan tp mcm xlpas je.hmm.nanti, mule la men xmcm owg.tu aku tkot kdg2 untuk mengaktifkn dr.kebranian amtla dperlukan ye.hehe.nanti2 la k,mne taw dpt ilham ke ape ke aku cbe la.anyway ptg ni aku bru je abes klas arab slme 2 jam.ingt kn ade ta'aruf ari ni,tp xjd.ustaz ganti wt imlak.mcm pape je.pnt aku hafal.huh.tp ari ni mmg sgt pnt coz exam kt kampus timur.tenaga yg byk tlh pun dgunekn.so,skunk tme to sleep!!bye=)


2 comments: