Monday, February 28, 2011

aktiviti kolej

assalamualaikum semua =)


semalam aku ade pegi tgok charity consert anjuran kolej allamanda yakni kolej aku sendri.overall ok la coz ade pertandingan miss unimas.semua cntik2 tp ade jgk yg jns over acting.hehe.mcm2 la,aku juz penonton,so keje aku mengkritik jela kot.pegi pon semata-mata nk dptkan cop kolej je,kalow x haram la aku nk kuar blik nye.ingt aku rjin sgt ke,nk trun mkn pun pyah.oh ye,td aku  g klas arab.tyme otw g sne,mak oi gle sesat keadaan dlm bas.pening gle nk mati,dah la kne brebut coz tkot lmbt msuk kls.adoi la,tyme ari isnin n khmis je msti cm ni.leceh la.kne dri lak tu.huhu.dah la unimas ni byk round the bourt.mmg sah pening sape2 yg nek bas dlm unimas coz asyik2 pusing bulatan tu je.dlm u sje dkt 10 r.t.b.,mentang2 la srwk ni byk tnh ,dye taruk semahu-mahunye bulatan tu.aku sendri pun xphm.k la,mau tdoq.asmekom semua!


tyme tgok charity consert wif my bff.
ni situasi lam bas tyme nk g klas arab.sempat aku curi amik gmbr.tp aku dpt duduk td,ksian yg berdr.sblm ni pun aku mmg kne dr kot.

No comments:

Post a Comment