Friday, February 4, 2011

Contest: Aku dan Tudung Ekspress!

sape2 yg nk join mende ni bley la.simple je.aku tgah usha2 blog owg tbe2 terjpe dis contest yg bertjuk 'aku dan tdg ekspress"mcm bermnt la,so aku join jew tanpa pk pnjang.kalow ade rezeki dpt la,xde nk buat mcm mne kn.tu semua bkn la keje kte.yg penting usaha tu.tol x..ok,dah,xnk ckp byk yg pnting jom join.ok!anyway dis my pix 4 dis contest.x taw la dtrime ke x..hihihi.hopefully.tq kpd siti aminah idrus.yg anjur kn cntest ni.haa,sape2 yg nk join ley la singgah blog dye.(http://sitiaminahidrus.blogspot.com)
                                               *pashmina*
                                            *tudung bawal*
                                           *selendang*
*shawl*
*shawl yg same.ngee**

 Tdung2 ni bg aku sme je semuenye n ekspress ble dah slalu pkay..mengikut  kebisaan dan keselesaan para pengguna.selamat mencuba !
hmm,aku pon kne tag kt 3 org mber aku sal contest ni.calon-calonnye adalah:
terima kasih kpd yg terlibat...asmekom semue.

No comments:

Post a Comment