Sunday, May 6, 2012

hasrat untuk tgok Siti nurhaliza tapi GAGAL

asmekom..
nk tulis pon xde mood sgt coz hasrat xkesampaian kot..heheh..xdela,sbnrnye smlm aku and kengkawan hangout coz ade ura2 menyatakan yang siti akan berkunjung untuk mempromotekan simply siti di spring..tp xde pon..so,dgn xpuas ati kwn aku pon pegi la tye dkt kaunter pertanyaan dlm mall tu..tup2 siti nk dtg ari RABU 9 MEI..huhuhu..salah date rupenya..xpela,mgkn xde jodoh dgn ct kot..heheh..yang aku xley lupe nye, kawan aku punye kaen sangkut dkt escalator..hahah..nsb bek xtercbut ken minah tu..cuak gak la kan..tu la peristiwe aku akan ingt smpay ble2..hehhe..so,kteorg pon pegi la melaghakan mata dgn meround satu mall..then, kteorg singgah giant untuk memborong makanan..student life..pegi mall cuci mata,pegi giant cuci purse..sebab?? murah and dpt byk2 mkanan buat stok tuk 2 3 mggu..hehe..k la,lot of love =)
                                                  menggila dgn mia sha






1 comment: