Thursday, April 19, 2012

insect collection

salam..
ok,disebabkan mate aku mmg payah nk ttp tyme2 cm ni,so bek aku bkak lappy n buat entry bru.ade gak kngan satg once dh keje kn.blog ni bkn ape aku buat,as a diary je.nanti bley la bce blik n ingt kngan mude mudi kan.bkn sng taw nk ingt setiap moment yg kte lalui.plus moment dgn kengkawan,perh rindu  habes la ko nanti.caye la ckp aku.ok,stop untuk muqaddimah entry ni.
berbalik pd title aku iaitu 'insect collection', aku nk show off sket la kan tangakapn yg telah aku usahakan for almost 4-5 weeks..period sbnr 10 weeks..ahaha.aku pemalas punye pasal,mggu first 3 weeks mmg goyang kaki ah,n mule la tyme org kalot nk submit bru la desperate n k g cr insect.so xkre la siang /mlm men redah je kan.then ble jpe sekor excited gle.kalow awl2 dulu ni,tgok insect buat poyo je.pndg pun xnk.skunk kerengga pun jd mangsa.nasib la kan.asal ko punye species abundance dkt aku punye blok . ha,ni la aku punye collection..still xckup 10 order ag,ni bru 7 order la.i need to find another 3 order . 7 order wif 45 individual.






ok,cantik kan insect ni.too unique.sbnr nye,aku BUKANLAH PENCINTA BINATANG,tp since aku berkecimpung dlm bdg zoology ni aku mle minat benda2 ni.mgkn dsbbkan aku selalu terdedah dgn benda ni kan.lg2 rama2.sgt2 cantik.serius.aku dah jatuh cinta habes.tp yg aku geram nye,susah btol nk tgkap rama2.bse dpt kupu2 je.huhuh..xpe2,akan ku usahakan! ok la,mate kian lali,bdn kian menterjah katil.sekian.wssalam semua.lots of love.muah.bubye;)

No comments:

Post a Comment