Tuesday, October 30, 2012

SINGLE ROOM

salam.

tiba2 mood nak buat entry. mengigau ape pun xthu. ni kes bosan thap max okay. xtually, sem ni aku dpt blik single. quite diff , coz xpernah duk kt blik sorg2. aku pon xpasti aku suka ke x. tp yg aku pasti duk sorg2 ni byk cbran. yg pling ketara saat bgun tdow untuk ke kuliah, teramat lah sukar. yup. kene sanggatt kental. tp alhamdulillah aku boleh KOT. tp ade jgk la kls yg terMISS tu. ape bolehh buat kan. pastu, duk sorg2 ni sgtlah bosan. xde tmn untuk bersembang la. huhu. mcm xbtol duk dpn cermin ckp sorg2. gila. tp, dsebalik kebosanan tu terselit jgk la kebaikan tu. mcm duk sorg ni lebih privacy. bg mereka yg sukakan privacy mestilah dieorg hepi gle kan. tp aku xsgt. biase2 je, mane2 pon boleh. tp part study okay la. leh study without any pressure. coz ngantok leh tdow sesuke ati n bgun sesuka ati. kann. mgkin yg ni jelah aku okay. tp sumtime nk jgk kwn coz nk discuss pe yg xphm kan. so, aku prefer both. study soang2 then buat discussion for mre understanding. lgpon jd student thun akhir ni sgtla bz. so, ble time cuti tu la kami akan berjimba sepuas2nye n lpak2, mkn2 ramai2. thun ni kami  kene buat reseach based on our own title. so, haluan semue lain2. huhuh. so, pe yg aku harapkan , semua berjaya. xpela if kami semua duk single pun, yg penting slalu bersama. always keep in touch =) lots of love .

my room for this sem.





bye!

No comments:

Post a Comment