Thursday, March 10, 2011

karnival sukan

assalamualaikum semua=)


yeahh,hampir 1 mggu xupdate.rase mcm loser gle .actually bkn xnk update tp bz dgn karnival sukan.fuhh,mmg sgt2 enjoy n penat yg berbaloi2.aku join 4 games mne x penat nye.bkn tamak,tp mmg byk free so pe ag,join jela.walhal xpanday pun tp skadar tuk ske2 ngan kwn2 kan.tp byk kalah la,al maklum la dh bertahun xbersukan.sukan time kcik2 dulu je,tu pun men sukaneka.kali ni aku dh nekad nk bersukan tp bkn niat tuk wakil pape pun juz tuk kesihatn tbuh bdn..lgpon llemak smkin bertandang kn,rsow jgk.ok,pada karnival sukan kali ni aku join futsal,tarik tali,tarik nipah n galah pnjg.tyme men galah pnjg xley pkay ksut ,sampay kaki aku injured lol.kulit tercabut tu,mmg sakit gak r,tp cool jep.hmm,sbnrnye kteorg byk invlve ni bkn pe,coz ade benefit jgk la.sape yg join dpt cop kolej,ha cop ni untuk menentukan aku dpt kolej ke x 4 de next sem.aku mls la nk sewa2 umah ni,leceh.lgpon kolej skunk mmg dkt dgn fakulti aku.sng nk g kls even bgun lmbt pun.kalow duk luar mmg sah2 kne tggu bsa pg2.haram bg aku k.k la,nk tdow.asmekom..
p/s : tme bosan n tension,g men k.confirm release punye.n amalkan hidup yg sihat.chow!
team futsal-powerpuf gurls team
team galah panjang
futsal.tgah tggu nk lawan snap dlu
                   goalkeeper futsal.patot kalah.hihi.tp dpt no 3.ok la.

No comments:

Post a Comment