Thursday, January 6, 2011

first day @ unimas -sem 2-

~~tgah pening arrange schedule~~
hmm...haliu????ari ni  ari 1st aku msuk klas.but jadual byk yg clash laa.trpkse la susun blik,mcm separuh gle dah..huuhu..semua dh ful,yg xful plak clash.aku cdgkn nk buat intersession 4 dis sem but xtaw lg...tension!!!nk kejar credits hour punye pasl la ni...huhu.bkn pe,tkot x ber-grade plak.ape pon hopefully evrythg will be clear soon.dah la smalam tdow kul3 pg semata-mata nk kmas brg.al mklum la bru sampay kn,blik cam tongkang pecah dah..penat mmg xley dtafsir kn melalui kate2 la..fuhh,aku angkt 2 bagasi yg bapak besar nk mampus n 1 beg gergasi.mcm nk patah pinggang,mgkin dah separoh patah kot.taw knp?coz dr tgkt 1-4 siut..mcm hampeh...ulang alik plak tu...dah la b4 smpay @ lcct time kt kl sentral ade experience yg bpak memalukn ..huhuh..aku xnk la cte kn coz mmg gle pye jakun..hihi..k la,pnat la..oppss,i have smthg to tell,dats my ""tuuuttt"" wanna 2 visit me 2morrow!!like2!!so,esok aku kne jemput dye kt airport..xsabr.xsabar.ngee~~bye!!

No comments:

Post a Comment